WOHO!

Det var någon som kom och plingade på dörren och lämnade tillbaka min bebis :D
Leevi har varit seg och gnällig hela dagen och nu för typ 20 min sen så började han skratta, prata och vända på sig och visa sitt riktiga jag. Så himla skönt, hoppas bara att det håller i sig!

Han kräktes igen imorse så idag har han bara fått lite välling men väldigt mycket svag saft.
Pelle kom hit när han hade vaknat och vi mös fram tills han var tvungen att åka till jobbet.
Sen somnade jag och Pruppo och nu är han som vanligt :D:D:D
Så om en stund, efter at jag har diskat ska han få lite välling så får vi väl se om han får behålla det eller om han blir sämre igen. Kommer iof inte e honom så mycket som han brukar dricka (220 ml) utan han kommer få ca 100 ml till att börja med.

Jag själv är helt slut och har verkligen inte orkat blogga eller göra något alls idag.
Så jag skriver helt enkelt mer imorgon!

Håll tummarna för Pruppo kära läsare <3

Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0