Vad är meningen med det här?

Vad kommer all snö ifrån?!
Det är i sånna här lägen jag vill ha en bävernylonsoverall!!!!!
Är det meningen att bara för att man har barnvagns så ska man vara tvungen att sitta inne för att det är så mycket snö?!
Är det meningen att jag ska ha en spade med mig i vagnen och skotta mig fram för att komma någonstans?
Det är ju för fan typ 20-30 cm snö ute på balkongen!
Det bästa hade varit om man hade en egen liten plog framme på vagnen, då skulle man kunna ta sig fram utan problem när det blir såhär!
Jag är inte religös för fem öre men det här, det är fan djävuens påhitt!

Påtal om blåbär så har både ja och Leevi varsin bula i pannan!
Vi busade igår och tänkte samma tanke och pang sa det så knocka vi ihop.
Tur att min och Pelles bebis är lite av en superhjälte som bara skaka på huvudet och fortsatte skratta medans jag höll mig för pannan. Tuff bebis <3

Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe, gråta en skvätt och sen ta mig upp till gullmars.
Mamma städar och ska ha fin besök från mamma 3 och hennes syster imorgon så jag är tvingad till att gå på systemet.
Hoppas att jag kommer iväg till Johanna och Patric ikväll!
Och som vanligt jobbar min Monkii Pelle!

Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0