Tjena hejsan!

Blev inget mer skrivande igår, var så sjukt trött.
Innan jag somnade låg jag och kollade på min nya favorit kanal tv11, och det var plastikkirurgerna 90210.
Jag måste operera om hela mig själv har jag kommit fram till!
Men skit i det, det är en annan femma! :P

Här kommer några bilder från när vi var hemma hos Patric och Johanna.
Med väldigt bra skäl har jag tagit bort massa bilder, för jag skulle bli halshuggen om jag la upp dom och jag ser ut som en hajkbanan :P Enjoy!
Precis ätit sjukt god middag :)
Leevi låg nöjd på golvet <3
Spök-Patric och Pruppo :)
Jeanna :)
Alicia ville ha kedjan i byxorna som ett skärp :)
Alicia lånar kameran och fotografera sin fina mamma Johanna :)
Älsklingen och Patric började med grimas-tävlingen..
..fast jag vet inte vem som vann??
Pruppo och Jeanna blev jättebra kompisar under kvällen :D
NOM NOM NOM cheesecake <3
Jossan och Rikards dotter Eira :)
Romantisk dans <3
Mer bilder kommer under dagen så det blir lite fler inlägg. Fast det blir inget mer från den här kvällen :P
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0