Stackars bebis :(

Nu har han inte behålla något alls på någon timma.
Allt bajsas ut. Stackars Leevi, och efter som han i vanliga fall äter ganska mycket och gillar mat är det jätte jobbigt att inte kunna mata honom. Jag har försökt men han kräks bara upp det.
Han har fortfarande ingen feber men det blir inte till att gå ut på hela helgen.

Pelle skulle kommit hit och varit med oss ikväll men han valde att vara med sina kompisar istället för att Pruppo är sjuk. Kul..
Så sa han att vi kunde ses på söndag eventuellt ((jag har tvättstugan på söndag så då kommer i ändå typ inte ses)) för imorgon ska han på dop och sen ska han bort till Patric och Johanna. Och eftersom Pruppo är sjuk så kommer inte vi förlja med för jag tänker inte ta med honom för för det första är det inte skjysst mot Leevi, det är inte skjysst mot Johanna, Patric och barnen. Och jag tänker framförallt inte lämna bort Leevi när han är sjuk, så kall hjärtad är jag INTE!
Så det blir en hemma helg hela helgen.

Skriver mer sen.
Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0