Sjuklingar färgar hår..

Tidsinställt inlägg!

Jag och Denice kom på den braiga idén att vi skulle färga håret.
Denice ville ha typ guld/ljusbrunt och jag ville ha typ askblont/grått.
Jätte bra idé tjejer måste jag säga!
Vi slingade varandras hår och till en början gick det skit bra..
Sen gick det utför och vi vart blonda som en jävla tuppkam och mörkröda på sidorna.
Funkade inte alls på oss :S skit färg!
Sen så slängde jag i en ljusbrun/ask färg på Denice och hennes botten och typ 7 cm ut på håret blev as bra men inte topparna.
Jag däremot är gråblond med ganska sköna guldiga slingor i överhåret och på sidorna men mitt underhår är en ren katastrof.. Och jag ska vara frisör?!
Hm, funderar faktiskt på att åka upp till wella när jag får pengar och köpa upp mig dom färger som jag använder så att jag kan få den färg jag vill ha utan att behöva exprementera med all jävla hemma färg!
Nåja, Dippan köper mer färg till oss imorgon så det blir nog bra, och blir det inte det så kommer jag att bli rödhårig så det skriker om det! Och det lovar jag er!
Idag ska jag gå ner till Shurgard och boka magasin och sen ska jag mäta hur stort hålet är där spisen stog så att jag kan fixa fram en ny.
Ska evetuellt köpa en spis av en nära vän som håller på att göra om sitt kök men vi får se om den passar in.

En annan grej jag ska börja med som jag har sagt sjukt länge är att jag verkligen ska ta tag i träningen nu.
(Jag har tagit fram vårjackan så jag inte blir en blöt fläck så fort jag lämnar huset.)
Jag ska gå promenader i ur och skur och gå överallt, förutom bron över till söder för det blåser för mycket där för Leevi tycker jag.
Sen ska jag börja gruppträna, mamma-core, afrikans dans och yoga ska stå på schemat i början.
Jag ska fan kunna ligga på stranden i sommar och inte stå i vassen.
Bara sen jag började med min diet så tror jag fan att jag har minskat i cm, jag kommer i en jacka som var för liten för typ 3 veckor sen. Jag tror tyvärr inte att jag gått ner så mycket i vikt men jag får skynda lite lånsamt med det.
Men som sakt, jag och Pruppo måste bli friska först för vi hostar och snorar båda två. (Tur att Dippan också är lite sjuk och behöver plåster så att hon kan leka med oss :) )

Nu ska jag hitta på något annat!
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0