Odågan på golvet <3

Leevi har blivit en riktig liten busen.
Jag kan verkligen se hur nyfikenheten och busigheten knakar i huvudet på honom.
I torsdags var jag tvungen att sänka ner hans säng för han var påväg över och skulle känna på mina blommor.
Med halva kroppen över blir man ju skit sur om mamma kommer och tar bort en för att man nästan hade lyckats med något man inte gjort tidigare :P
Idag när jag höll på att plocka undan lite kläder så låg Leevi på sin filt på golvet och 2 sekunder tog det sen försökte han äta på en plastpåse, jag flyttade på påsen innan han fick ett bra grepp om det och då fick jag värsta blicken och ett argt skrik tillbaka.
När jag sen gick in i köket för att slänga lite grejer och sen kom tillbaka in i vardagsrummet så var han på påsen igen! Jag tror att Leevi tar sig fram som en säl när jag inte ser :P
Jag gjorde samma grej igen men ställde upp påsen så att han inte skulle komma åt den och så upptäckte han mammas "luktkrukor" som står på golvet och självklart gick han till attak mot dom med.
Så nu blir det till att ta bort allt som finns på golvet!
Jag tycker att det är skit kul att han är så framåt och att han tar för sig och är nyfiken men jag hade önskat att vi kunde bo alla 3 tillsammans när det händer. Som den lilla familj vi är :)

Odågan på golvet <3 Bilden är ifrån helgen.
Nu ska jag kolla lite på tv.
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0