Och nu kom febern :(

38,6 har Leevi i feber.
Hönsmamma som jag är så kommer han sova med mig och jag kommer typ vara vaken hela natten.
Han får fortfarande sockervatten och han har fått 5 skedar välling bara för att se om han får behålla det.
Ska avvakta och se. 
Jag vill inte ge honom alvedon för febern på fastande mage heller.
Hoppas jag inte blir tvungen att ge honom det och att febern stannar här.
Stackars mammas lilla bebis :(

Jag hoppas att jag inte blir magsjuk heller. Den enda fördelen med att vara magsjuk som vuxen är att man går ner i vikt, men det är fan inget jag gör frivilligt för att gå ner asså :P

Fast änd som mamma hade jag bytt med Leevi rakt av, bara inte han är sjuk så kan jag ta vilka sjukdomar som helst! 

Ska se om lillemannen vill ha lite sockervatten eller om han bara vill gosa :(
Mammas hjärta <3<3<3

Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0