Nyp mig med dina tår!

Idag har jag en bebis som upptäcker allt, smakar på allt, nyper mig med tårna, brummar, skrattar, trycker i sig majskrokar och bara är allmänt världens finaste lilla barn!
Igår var jag med Johanna och åt lunch i globen och sen åkte vi hem till henne och Patric.
Sjukt mysigt och barnen var med hemma.
Alicia har kommit på att Leevi inte längre är hennes låtsas kusin utan hennes låtsas lillebror, "för vi träffas ju så mycket och jag träffar Leevi mer än jag träffar mina kusiner." 
Hon håller på att göra en bok till Leevi som jag ska läsa för honom sen. Tussegumman <3
Sen låg vi på golvet framför deras brasa och bara mös och då kom Alex och gosade också.
Vi hade ganska så kul åt att Leevi står på alla fyra och juckar. 
Alex blir ju 12 år snart så han associerade till något helt annat :P "Eh.. Vad gör han?"
Åh jag och Johanna satt och as garva <3
Sen kom Jeanna och hennes son Vincent och typ då gick jag hem :(

När jag kom hem till mamma så gjorde jag mat och sen gjorde jag mig i ordning.
Sanna kom hit och vi tog ett glas vin och sen när mamma var klar med allt städande och tvättande så gick jag och Sanna ut.
Vi mötte Pelle i gullmars och så drog vi först till Matkultur och drack lite och snackade skit och sen drog vi till Imperiet där Denice och Ado var.
As kul hade jag hela kvällen.
Nu dör batteriet på min data och jag orkar inte hämta sladden.
Skriver mera sen.
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0