Ny dag.. Kanske inga nya tag.

Jag har sovit skit dåligt inatt.
Leevi somnade vid kvart över 12 i går kväll och vaknade jätte ledsen runt 1 och var helt otröstlig.
Så det blev till att sova på mamma för hans del och han sov väl bra men inte jag.
Eftersom jag sover i soffan så är det inte så stor plats att vända på sig så jag har legat i samma ställning hela natten.
Men jag får sova sen en stund när Pruppo sover middag.

Igår var jag och träffade sommarmammorna (mamma gruppen) på en fika i globen :)
Asså man ser verkligen att Pruppo blivit stor när man kollar på dom andra barnen för dom har blivit jätte stora allihop.
Det var iaf sjukt trevligt och vi pratade en massa :D
Efter fikan åkte jag till Denice och sen åkte jag hem.

Nu ska jag ta lillemannen som ligger i sin säng och tycker att han inte får tillräckligt med uppmärksamhet.
Skriver mer sen.
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0