Men va F*N!!!

Jag är fortfarande lite som en regnbåge, en bättre regnbåge än innan men överhåret är mycket ljusare än underhåret!
Aja måste låta håret vila och sen får jag väl bli rödhårig som jag lova!

Jag och Pruppo ligger och kollar på svensk maffia på 4:an.
Det är mycket som händer här på hemma plan i årsta och vid partihallarna som ligger i årsta.
Det visste faktiskt inte jag men jag är vä typ den enda i årsta som inte visste det :P
Aja det man inte ser, vet man inte.

Usch jag och Pelle träffas aldrig och det tycker jag är sjukt tråkigt.
Hoppas att det blir bättre när vi flyttat ihop igen för för mig är det inte okej att bara ses 1 gång i veckan :(

Nu börjar det igen så vi ska fortsätta kolla.
Slänger kanske upp lite bilder sen annars gör jag det imorgon!

Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0