Lite bättre men samtidigt sämre..

Natten vart inte så hemsk som jag hade förväntat mig.
Vi var uppe och bytte blöja 3 gånger och så fick Pruppo massa sockervatten så det gick faktiskt bra!
Leevi kräks inte längre men har högre feber än igår. 39,2 visar termometern nu :(
Han är fortfarande jätte dålig i magen och vi hade ett riktigt bajsöde för ett tag sen :S Men jag har lyckats få i honom lite välling iaf.
Nu sover han och det gör han mesta dels och gnäller, och alla som träffat Leevi vet att han ALDRIG gnäller så det skär verkligen i hjärtat när han gör det :(

Nu ska jag vila för jag sover när han sover.

Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Sääxy

Stakars liten, hoppas han blir bra snart!!



PUSS

2011-02-26 @ 19:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0