Invigning av ny kategori :)

Som sagt i tristess så hitta jag på nya kategorier.
Och i den här kommer jag att skriva om vad jag stör mig på så sjukt mycket just nu! Love it or hate it!

  1. Pruppis maginfluensa! Maginfluensan borde utrotas!!!!!!!!!

  2. Den fruktansvärt äckliga danska reklamen för deras värktablett där en fet dansk man beter sig som en jätte bebis och är bara allmänt mongo! Jag klarar inte den reklamen och blir arg och skriker när jag ser den, på riktigt!

  3. Geovanni ranna reklamen. Asså vad är det för jäkla männsikor som får göra reklam idag?!
    Jag trodde reklam var till för att locka folk att köpa saker, inte gör folk förbannade!

  4. Att tv4 visar en riddares historia för säkert fjärde gången sen nyår. (Jag vet jag kollar en del på tv!)

  5. Personer som inte kan ta mig för den jag är! Synd för jag är den bästa av dom bästa :P
Listan får börja med 5 punkter så får vi väl se vad det är som jag retar mig på snart igen. 
Och tro mig det finns mycket. Jag måste bara bli lite varm i kläderna så jag kan skriva precis det jag vill här.
Det är ju trotts allt min blogg och mina åsikter.. Eller?
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0