IKEA!!!

Oj vad länge sen det var jag skrev :S
I fredaqgs var vi och firade stora killen Alex på 12 års dagen.
Pelle åkte till jbbet runt 8:a och jag var kvar tills ca halv 12.
Jag får nog ta och förstöra Patrics och Johannas hus så det inte är så trevligt så man vill gå hem någon gång :P
Nej skämt å sido, skulle aldrig göra det men förhoppningsvis hittar jag och Pelle en lägenhet i närheten.
Väldigt trevligt var det iaf :D

I lördags var vi med Denice i ringen och jag köpte strumpor och nya leggings för min julklapp av mamma på HM :)
Sen gick vi hem till henne och hade Super Mario maraton och mös.
Åt god mat och garvade läppen av oss :P
Eftersom det var typ -20(!) så sov jag och Pruppo över hos Dippan och så spelade vi Mario igår med.
Bilder kommer sen.

Pruppo tar sig framåt nu. Han både backar och kommer fram. Fast han har inte kommit på den riktiga kryptekniken.
Om hanstår på alla fyra och lyftrer knäna så tippar han framåt :P
Han gör som en larv, han ställer sig på alla fyra, släpper armarna så att han ligger platt, drar upp knäna och gör samma sak igen. Det ser sjukt roligt ut :P

Nu ska jag göra mig i ordning och sen ska vi åka till IKEA, jag, Pruppo, Pelle, Denice och Ado.
Jag och Pelle måste kolla efter nya möbler eftersom vi slängde typ allt förutom bäddsoffan, min leopardfotölj och ett bord. När vi flyttat har vi liksom inte äns en säng :S

Skriver ikväll och lägger in bilder från i helgen! 

Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0