IIIIIIII, I feel so alive!

God morgon folket!
Tänk att Pruppo just nu är inne i en härlig bajsfas så varje morgon vaknar jag av att han bajsar.
Han brukar vakna runt halv 6-6 och tro att det är tajm att leka, men om jag flyttar över honom till min "säng" så somnar han igen och sover till ca 10. (Jag som behöver den sista halvtimman som han brukade sova :( )
Och det slår nästa aldrig fel att han vaknar och ligger brevid och morrar och klämmer :P
Trevligt att läsa va? Nu har jag skrivit nog om våra härliga bajs-mårnar!

Igår var vi ju på IKEA och Pelle klarade väl 30 min sen ville han åka hem.
Vi gick upp i restaurangen och käkade först och efter att ha kollat på soffor så ville Pelle åka.
Ado skulle kolla på grejer till sitt nya kök och jag skulle kolla efter en säng med.
Hittade en säng som jag skulle kunna tänka mig och en och annan soffa med men jag ska kolla mera, dock utan Pelle för jag vill inte stressa igenom om jag ska lea grejer till det nya hemmet!
Vad är det karlar har emot IKEA egentligen?!

Idag trodde jag att jag skulle ha träffat mammorna från min mamma grupp, men det var imorgon så jag ska börja göra mig och Pruppo i ordning om ett tag och sen ska vi åka till Denice.
Fast vilken tid vet jag inte, hon skulle göra något på förmiddagen.
Så antagligen vilar jag en stund med Pruppo innan vi gör oss i ordning :P

Skriver kanske mera sen.
Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Kimfride

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2011-07-07 @ 14:33:53
URL: http://kimfride.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0