Glad alla hjärtans dag!

Nu ska jag berätta om min helg. I fredags så hade jag ett förbannat träningspass hem till Johanna och Patric.
Jag fick gå och dom som plogar gångvägar är inte koka, hur fan ska en barnvagn kunna gå där om det är "plogat" med hjulspår och en tjock snömatta i mitten?
Sen när jag kom dit åt vi tacos och snackade skit :)
Mysiga Alex busar med Leevi :D
Leevi, Alicia och Vincent :D
Mer bus :D
Pruppo och Jeanna :D
Sen var fick jag och Leevi gå hem igen. Det gick typ inga bussar den här dagen bara för att det var snökaos!
Jag hade aldrig låtit min kompis gå själv på kvällen/natten, och även om det inte är någons skyldighet så hade jag iaf gjort det för så mycket ansvar tycker jag att jag har gentimot mina vänner.
Att göra så mot mig, då har man förlorat mig som vän. Synd för er!

I lördags var jag och Denice och tattuerade oss.
Jag la ju upp bilderna igår och jag är sjukt nöjd!
Ont gjorde det inte heller, trodde att det skulle göra det :P
Inte äns på "knölen" vid handleden gjorde det ont. Jag är nog sadist? Haha.
På kvällen på lördagen kom min mamma 3 (mammas kompis Anna) och hennes syster Ingrid hit.
Dom skulle egentligen ut och äta med det slutade med att dom stannade här och åt och hae kul :)
Sjukt trevligt :D Och Leevi fick en Barbapapa dress av Anna :)

Igår firade vi Denice.
Ado och Denice kom och hämtade mig och Leevi runt halv 1 på dagen, så åkte vi ut till årsta havsbad till Denices föräldrar. Jag syndade och åt tårta, ris, mcdonalds och chips. Ska man synda ska man göra det ordentligt!
Av mig fick Denice en kärleks låda och ett personligt brev :P och av sina föräldrar och syskon fick Denice en Dolce gusto och kaffet vart hur gott som helst!
Pruppen hoppar på födelsedags-Dippan!
Födelsedagsbarnet och hennes present.
Riktigt lyckad helg!
Nu ska jag och Leevi sova en stund ch sen ska vi börja göra oss i ordning för att träffa pappa Pelle!
Skirver sen eller imorgon.
Tjingeling <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0