Fredag :)

Usch vilket kaos det blev igår. Som tur var har jag världens bästa mamma som kunde ändra sin vovve-kund till en annan dag så hon körde :)
Pelle och jag packade ner i bilen och sen kom Chrille och hans flickvän Miranda och hjälpte till också.
Sen åkte mamma och grabbarna iväg till shurgard och jag och Miranda gick hem till mamma där Denice passade Leevi.
Det hade gått jätte bra och "tant Dippan" hade gett honom mat, fått honom att sova och gett honom en majskrok men ångrat sig och tagit tillbaka den. Hon var rädd att han skulle kvävas :P
Men nu är lägenheten tom på kartonger och det är bara källaren kvar.
Spisen är hämtad och det är bara styling i den som behövs typ.

Idag vaknade Pruppo vid halv 11 och sen somnade vi om efter morgon myset och fruktosten.
Vi vaknade runt kl 2 och nu efter lunchen han fick ligger han och skriker glädje tjut på golvet :D

Ikväll bär det av till Patric och Johanna för att fira stora killen Alex som blir 12 år.
Skriver mer om det sen för nu ska jag hoppa in i en dusch och göra mig iordning.

Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Dippan

HAHAHAHA vilket utlämnande! Haha tant dippan låter som en bra typ ändå! Plus majskrokar är väl inget någon normal gillar? ;-) <3

2011-02-18 @ 16:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0