Feber uppdatering..

Pruppen har fortfarande feber och dålig magen. 
Under dagen har det här hamnat i tvättkorgen, handfatet eller badkaret:
  • Leevi´s täcke
  • Leevi´s lakan
  • Mitt lakan
  • En av mina kuddar
  • 3 handdukar
  • 1 par strumpor
  • Leevi fick ett snabb bad i handfatet
  • Jag fick bada!
Och kvällen är ju inte slut än.
Han är dock lite piggare och har väl varit vaken i ca 30 min nu och så länge har han inte varit vaken sen i torsdags.
Hoppas att vi får sova lite mer i natt, och att det inte blir massa blöjbyten så att han får sova ett tag.
Nu ska jag ge honom lite välling så får vi väl se hur länge vi är vakna om jag skriver igen eller om jag skriver imorgon.

Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0