Äntligen :D

Mammas trådlösa internet funkar, jag har snott det och nu har jag min egen data.
Får väl se hur länge jag får ha den bara?

Igår träffades jag och Pelle för första gången på nästan 1 vecka.
Vi åkte till ringen och kollade i affärer, åt lunch och pratade. Så allt är precis som vanligt mellan oss nu :D
Jag köpte 2 par leggings från BikBok och jag har gått ner en storlek, jag är riktigt stolt med tanke på att jag bara ätit den här dieten i ca 2 veckor!
Iallafall så var det sjukt mysigt att bara gå runt och vara med Pelle och bara umgås och pussas :D <3 Kär på nytt?
Pruppo hängde på Pelle en del och sen satt han i vagnen.
Sen åkte vi till globen och där stötte jag på 2 av mina gamla dagis barn!
Shit dom har ju blivit hur stora som helst :) Av en av dom fick Leevi lite majskrokar och det tyckte han var jätte gott :)
Sen åkte jag och Pelle hem och jag gick hem hit till mamma och Pelle ner till sig.

Idag ska jag också träffa Pelle och vi ska bara mysa. Får se om vi kanske åker in till stan eller nått.
Jag måste ut och röra på mig för jag har sovit sjukt konstigt så mitt knä låser sig!

En annan rolig grej är att Pruppo försöker ställa sig i kryp-position. Han lyckades komma upp på alla fyra igår men självklart missade jag det för jag var och kissa!
Sen om man ställer honom på alla fyra så tok juckar han tills han ligger platt på mage.
Det ser så sjukt roligt ut :D
Jag och Sara prata i telefon och kom fram till att det är nya inne stilen :P (Maya dansar nämligen likadant :P)

Ikväll ska jag lägga upp bilder om jag orkar :P

Sen vill jag bara klargöra en grej för mina kära små läsare!
Jag har aldrig sagt att Leevi inte får träffa vissa personer eller vara på vissa platser.
Däremot har jag sagt ifrån att jag inte vill att Leevi ska sova borta, och det är något helt annat!

Nu hoppas jag att Pelle kommer snart :)

Tjingeling <3



Kommentarer
Postat av: Maya

... och hur dansar jag dåå? otroligt sexigt, eller det kanske inte va mig du mena, va va va va ? haha, kommer hem på fredag! :) puss

2011-02-06 @ 23:00:32
Postat av: Carro

Hahaha inte du Maya. Bebis Maya ju! Åh gör du :D JIPPPIIIIIII!!!! :D:D:D:D:D Puss <3

2011-02-07 @ 00:12:04
URL: http://martinimamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0