<3

Pelle kom hit efter att han hade åkt från jobbet.
Han hade med sig rosor och thai mat :)
Så jag syndade idag igen och åt lite ris, men det gör inget.
Får helt enkelt bara äta fast föda en gång om dagen och sen dricka mycket vatten och typ smothies eller nått sånt?!
Sen när vi hafe ätit somnade Pruppo och sen somnade Pelle med en liten stund.
Och sen gosade vi lite och sen gick han hem.
Jag hatar att vi inte bor tillsammans och kan ha tid för varandra :(
Bilder på mina fina rosor kommer sen.
Älskar min lilla bebis och älskar min pojkvän mer än allt.
Lilla Pruppo är bara 4 månader :)
Jag ska gosa ner mig med Leevi nu och fortsätta vara överdrivet kärleksfull mot allt :P
Precis som jag inte är det i vanliga fall :)
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0