WOHOOO!!

Här sitter jag och dricker kaffe och tittar ut genom den slaskiga fönstret och tanken slår mig att om mindre än 2 veckor (12 dagar för att vara exakt) så åker vi! Då slipper vi det här vädret! (kanske inte alla dagar men förhoppningsvis :D)
Asså ni förstår inte hur skönt det ska bli. Åka runt och kolla på grejer, åka till restaurangen, njuta av värmen, bli svart, busa med monstret och massa annat. En sak som jag MÅSTE göra är en bambu tatuering. Dock vet jag inte vad jag ska göra eller vart jag ska sätta den men jag måste göra en!
Undrat om det gör ont att tatuera knölen vid foten? Efter alla som jag har är min kobra på skuldran fortfarande den som gjort ont. Kanske för att det är den enda som verkligen gjort ont från början till slut. Fast det kanske berodde på att jag var betydligt smalare när jag var 15?
Haha aja, jag ska göra det iaf :)

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0