Vad gör vi?

När vi inte gör det vi ska göra? Jo vi spökar ut oss!
Ikväll lever vi i gäng! Ett rosa gäng!
Jag är lady pink, pappa är pink daddy och Leevi är lil'pink.
Vem vet vi kanske spökar mer, jag är lite sugen på att laborera med sminkväskan :D
Aja jag hittade en rosa hår spray som jag gick loss med och massa tatueringar så lil'pink är en riktig gäng medlem nu.
Han har en tagg tråd runt ena armen, och en kattunge på under armen på samma arm. På andra armen har han en stor skopion och på bröstet en sjöjungfru!

Innan lil'pink gaddades så tappa han balansen och smakade lite på bordet.
Värsta fläskläppen blev resultatet :( men det bjuder vi på.

Nu ska vi hänga i gäng, det kanske blir fight mot brown bears :P

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0