Nej men..

Om man kanske skulle ta och börja packa?
Kontroll behov som jag har så tar det mig flera dagar att packa och jag plockar i och ur hela tiden. Jag är så sjukt rädd att jag ska glömma något.
Inte för att jag kommer packa så mycket men sen vet man ju inte hur mycket som jag hittar där borta?
Leevi kommer ju inte ha speciellt mycke kläder på sig för är det typ samma värme som i Turkiet så räcker det med en body eller tisha på kvällen.

Aja jag ska tänka lite och kolla vad jag ska ha för handbagage väska som är lätt att släpa runt på eftersom vi inte kommer vara stationerade på ett och samma ställe.

Tjingeling <3


Kommentarer
Postat av: annica

Ni kommer få det fantastiskt!Var i thailand över jul för två år sen och vädret var umderbart ! Vi hade dock en hel del stickdjur på kvällarna så ett tips är tunna lång ärmade och långbenta grejjer till kvällen!! Kraaam.

2011-12-11 @ 18:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0