Morrn!! 9 dagar kvar.

Hahaha! Fy vad jag är sämst! Jag måste typ öva på att läsa eller nått.
Annica frågade inte alls i sin kommentar vart vi skulle, utan att hon var där för två år sen och gav mig ett tips.
Undrar om det har att göra med mina halv diagnoser? Aja jag ber om ursäkt för att läsa det du skrev och sedan omvandla det till annat!

Igår blev det tatuerings ifyllning och det blir det idag med.

Idag blir det gå upp ur sängen, vaccinera mig, gå förbi mammas kompis, fixa till diamanterna, baka, bädda ner Pelle och Billy i soffan och ge dom bullar, och så kommer Picco hit och ska kolla en sladd som Leevi slitit sönder. Om jag hinner bajsa så är jag glad!

Men först ska jag morgon mysa med mitt lilla barn som vakna precis.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0