Klippning?

Som många vet så gillar jag inte när killar är helt rakade.
Jag verkligen hatar när Pelle är ny rakad på huvet. FÖR har man hår ska man fan ta vara på det.
Jag vet flera st som inte längre kan ha frisyrer och som får välja om dom ska ha en krams runt huvet eller om dom ska va helt rakade. Och då förstår jag dom.
Men det är allas val. Det finns dom som hatar lockar osv osv.
Iaf så har jag verkligen velat att Leevi's hår ska växa snabbare så jag kan göra min mowhak på honom som jag velat ända sen han kom. Så himla gulligt med hans lockar och en mowhak.
Problemet är då att där Leevi's hår är långt är det mest slitet. Han ligger liksom och nöter på det på natten. Så Leevi har med andra ord en "kisstoffs" i nacken. (kisstoffs förknippar ni säkert med annat men för mig är det en toffs som är nästintill obefintlig och risig typ!)
Sen har han ju hans långa toffs uppe på huvet som alltid varit lång.
Så nu står jag lite i valet och kvalet. Ska jag klippa bort det risiga långa eller ska jag låta det växa och ha toffsen kvar?

Ajuste jag vill tacka Myrnas granne Sussi för vällingen och dom två halvmeterskorvarna som vi fick :D
Hur gulligt som helst :)
Tack tack!!

Nej jag måste fundera på hur jag ska göra med busens hår..

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0