Jag äl tlött!!

4 1/2 timmas sömn inatt då :S
Tur att kaffe finns, då kanske jag somnar normalt ikväll. Tur att bästa bebisen sov till halv 11 iaf :)
Idag ska vi städa och jag ska försöka få pappis att ta ner massa grejer i källaren och garaget.

Igår blåste det så jävligt så vi fick ta in flaggan. Den satt här redan när vi flyttade in men den är trasig såg vi när Pelle tog ner den. Så vi får väl se om den kommer upp igen eller om en ny flagga kanske kommer?

På tal om blåbär så vill jag ha en symaskin.
Jag har en klänning i huvet som jag vill ha men eftersom jag inte kan rita så som jag vill att det ska se ut så kanske man kan sy den istället?
Måste väl på något sätt försöka rita upp den så jag kan få ett mönster till ett tyg kanske? Hmm får fundera på det där.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0