Hallelåå!

Jag fortsätter berätta om gårdagen.
Jag och Johanna vimsade runt på småländskt vis och bara garva under vistelsen på IKEA :D
Sen gick vi och gjorde en hemlis, som personen i det är hemligt för ser på julafton när tomten kommer :P

Sen tog vi bussen och åkte hem.
Pelle mötte mig och hjälpte mig med kassen, jag och Leevi väntade nedanför och sen åkte vi till Farsta.
Jag köpte hårfärg som jag ska fixa senare. Sen gick vi och kolla lite bara.
Jag sprang på ett gammalt dagisbarn och hennes mamma :)

Sen gick vi och åt och Leevi åt hur mycket kina buffé som helst :P
Sen åkte vi hem, kollade lite på tv och busade med monstret.
Jag spikade upp ramarna jag köpte. Jag satte in Leevi's första fingerfärgs teckning i dom och satte dom över hans hörna. Jag ska visa er sen för det är lite snett såg jag nu :P

Nu idag fick jag sovmorgon av mina älsklingar. Sen kom dom in och jag vaknade av massa pussar :D
Finns det något bättre sätt att bli väckt på? <3

Nu ska jag mysa med mina finaste fina <3<3<3

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0