HAHAHAHAHA!!!

Fy fan vad roligt!!
Imorse innan någon av oss vaknat så drömde jag och en jätte ful kamel så jag vakna av att jag skratta. Det som är ännu roligare var att när jag vänder mig om och tittar upp igen så ser jag Pelle, blir skit rädd och bara skriker rakt ut. Hahaha. Jag trodde han låg längre bort från mig i sängen än vad han gjorde.
När jag kom på mig själv med att bli rädd för någon som jag sovit med dom senaste åren så började jag fnissa och jag kunde inte sluta. Och allt går på bara några sekunder!
Det Pelle gör under de här sekunderna är att titta chockat på mig, be mig vara tyst och somna om.
Hahahahaha!!

God morgon på er :P

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0