Hahaha!

Asså jösses vilken dag vi hade igår.
Först kom Johanna hit och vi gick och vaccinerade mig och Johanna var ett sjukt bra moraliskt hålla handen stöd :)
Sen åkte vi till Farsta och leta julklappar. Sen åkte vi hem till Johanna och Patric och jag och Johanna förvandlades till två smålänningar på tjack :P
Vi gjorde älvsjö palt (köttfärssås med spaghetti) till det saftade vi morötter och drack lite vin :D
Det var längd sen jag skratta så mycket åt det mest dumma saker! Sen åt vi och pratade och skrattade.
Sen kom gulle-Billy och hämta oss :)

Idag ska jag baka!

Tjingeling <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

2011-12-15 @ 13:52:30
Postat av: Johanna

Haha ja, det var verkligen en helt sjukt kul dag.

Kram på dig

2011-12-15 @ 13:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0