Busig lördag :)

Det går upp för mig varje mer varje dag vad stor Leevi är. Även om han är ett litet barn så är han ingen bebis. (Det är därför jag skriver om det flera gånger!)
Han har fått några kort från en gammal kortlek som han sitter och vänder upp och ner, när han ser kort nr 7 så säger han koooooo. Jag tror det är hans sätt att säga sju :)
När det plingar på dörren så går han och skrattar och vinkar med armarna. När han ska till lekhörnan och inte längre vill sitta och gosa eller busa runt i köket eller vad vi nu gör, så vinkar han hej då och tulltar iväg.
Vi busade nyss och jag sprang iväg och han kom efter och bara skrattar :D
Goa rara underbara fina lilla unge <3

Nu ska jag diska.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0