Aow Aow Aow!

Värken från helvetet är här!
Fattar inte att man ska svullna upp som en korv bara för att man är lite tjej?
Jag har tagit en vätske drivande så nu springer jag på toa stup i kvarten.
Huvudvärken är borta iaf :)
En rolig grej jag gör lite då och då är att testa kläder som tidigare varit försmå.
Jag kan numera ha det mesta i min garderob. Det jag inte kan ha är för tajt över brösten. Och flera klänningar som jag köpte i somras är förstora.
Skulle någon vara intresserad av klänningar så säg till, jag kan ju ha en sån där bloppis :)

Mina hjärtan ligger och kollar på fotbolls klipp på pappas data och pratar om att liten ska bli fotbolls proffs, fast bara om han vill :)
Jag tycker inte att man ska pusha barn till att göra något som dom inte vill, men vill han spela fotboll så får han det, vill han dansa så får han det.
Pelle spelade ju fotboll men när Bajen ville ha honom så fick han inte börja spela där.
Jag gjorde typ allt när jag var liten, jag spelade teater på tisdagar, red på lördagar och tränade konstsim onsdag och söndag. Tävlade 1 söndag i månaden med konstsimmet och tränade det fredag innan tävling om jag kommer ihåg rätt. Sen var det jag som inte ville fortsätta för det var viktigare med kompisar. Så jag red bara på torsdagar sen istället.
Äh det jag vill komma fram till är att man inte ska pusha om barnet inte vill men inte heller neka för att man tror att man vet bäst.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0