Oj..

Fy vad länge sen jag skrev något!
Ja vi börjar väl med onsdags förra veckan då.
Jag och Puppe var hemma hos Sara och firade Isabell i förskott och Leevi i efterskott.
Leevi fick ett jätte fint 1-2-3 puzzel och stapeltorn :D
Isabell fick målarböker och pennor av oss.
Sen i torsdags så kommer jag tyvärr inte iåg vad jag gjorde.
I fredags så var jag med Sanna aka Bamf och vi mös här och hemma hos henne. Leevi fick också sin present från Bamfs föräldrar, Bajen t-shirt, Bajen tjocktröja och Bajen strumpor :D
Jag och Puppe sov hemma hos Sanna från fredag till lördag. Sen åkte vi runt och handlade och fixade och sen mötte vi upp Christoffer och hans flickvän Elisa och sen åkte vi ut till mammas land :D
Så sjukt kul att träffa Christoffer igen, jag har inte nträffat honom på typ 14 år (åh fy jag börjar bli gammal :S)
vi grillade och prata gamla minnen.
Sen åkte alla hem utom jag, bebis och mamma.
I söndags så gick vi ner och badade och Leevi badade i havet för första gången, han brukar i vanliga fall ligga i poolen på tomten :P
Och i måndags kom min mamma 2 ner till landet också :D
Även Leevis mormor 2 Carina :)
Vi åt middag och sen körde mamma hem mig.
Så himla mysigt att komma ut på landet och bara va.
Leevi älskar det och det är så mysigt att vara med mami också :D
Dock blir Stina (mammas vovve) svartsjuk när mamma och bebis gosar och det visar hon genom att bli sur på mig så jag och Stina har haft små bråk under helgen :P <3

Pelle jobbade ändå hela helgen men tydligen var det tomt och ensamt när vi var borta :P <3
I tisdags fixade jag mormor 2 i håret (hoppas hon blev nöjd) det blev en anning mörkt.
Sen hade jag och Bamfi vår första kräftkväll <3 MMMMM NOMNOMNOM!!!!!
I går var jag och Bamfi och stekte på rudan precis som när vi var 14, bara det art vi låg i gräset och inte på en brygga :P
Fast nu var det mer som ett träningspass för oss båda för vi fick jaga Leevi så att han inte skulle krypa fram till folk, man vet ju aldrig vilka som gillar garn och vilka som inte gör det.
Sen åt vi på vegabaren och sen åkte vi ut en sväng till hennes föräldrar. MYS!!
Idag gick jag, Puppe och Maya bort till hökarängsbadet och solade och badade, Leevi och Maya delade på en glass och vi hade super myisgt :D

Nu ska jag och min kära karl kolla på en dokumentär om hajar och mysa.
Puppe sover redan :D
Natti natti!
Tjingeling <3


(Bildbomb kommer i ett annat inlägg eftersom det verkar som att jag har blogg torka just nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0