Nu pirrar det i magen :D

Shit, vi åker på lördag :D
Första familje semestern :D:D:D
Det ska bli så himla mysigt att komma bort!!
Börjar bli lite pirrig nu eftersom jag för det första inte flygit sen 06 (!), aldrig rest med bebis, aldrig varit iväg med Pelle <3
Jag älskar min förtidiga födelsedagspresent :D:D:D
(även om jag var bitter för några dagar sen, förlåt älskling!)

Och jag lovar att när vi kommit hem och jag lyckats gå igenom de viktigaste kartongerna ska jag börja blogga mycket bättre!

I helgen var jag och Bamfi och tittade på Pride paraden.
Leevi sov igenom halva paraden ocg sen när han väl vaknat så gjorde han succé :D
Flera stycken sa att han var hur söt som helst och en ville ha honom upp på ett flack :P
En tjej kom fram och klappa lite på honom också :D
Mamma jag fick också beröm eftersom jag hade hörelskydd på honom, men det är ju självklart att man har det när det är så mycket ljud :S
Aja sen segade vi hela dagen.
Nu i veckan har jag hunnit med att ha en liten piknick med min mamma-grupp och dom stora-små söt trollen :D
Sen har jag städat, fått min underbara soffa, packat min väska nästan klar, ätit, kissat, bajsat, pillat navel, skurat ugnen, lagat mat, legitimerat Pelle, fixat naglarna, ja det är väl typ det som jag kan komma på bara sådär.

På lördag har jag varit rökfri i en vecka :D Känns som ännu längre sen.
Boken jag fick låna av en person hjälpte inte för jag orkade inte läsa hur jag ska sluta så jag sket i den och rökte upp mina sista cigg i fredags och sen dess har jag inte rökt!
Åh jag är så duktig :)

Nej nu ska jag fortsätta här hemma..

Ajuste så här tycker jag och Leevi om massa personer som funnits runt oss som bara är ruggigt falska, manipulativa, patetiska och bara allmänt äckliga. Och ni är ju en hel del faktiskt.
Dom riktiga vännerna visar sig alltid i slutändan, kom ihåg det gott folk!

Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0