Det är som om det blir en vana?

Pappa och Leevi har somnat i soffan ikväll igen.
Jag tog en bild på dom igår så jag slänger upp den här så ser ni den fina soffan med :D
Så nu ligger jag här vaken, inte naken fast torr om baken(?)
Ja ni kanske förstår hur tråkigt jag har?
Jag är allderles för pirrig för att kunna sova.
Och imorgon ska jag till fasta och kolla en grej på en gång när jag vaknat och bebis ätit frukost.
Sen ska jag packa eftersom mini-monstret packade ur pappas väska :P

Ja det var väl det..
Visst ja, jag vill att ni hjälper mig med en sak!
Även fast jag inte skriver så ofta så har jag ändå ganska många läsare :D
Jag vill att ni kommenterar om ni har några frågor, antingen här i bloggen eller i ett mejl på facebook :P

Äh jag går och rensar tänderna nu!

Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0