Vad har vi gjort idag? Leevi vaknade kvart...

img_9587 (MMS)

Vad har vi gjort idag? Leevi vaknade kvart i 7 och dansade lite tango och pratade för fulla muggar :P vi kolla på Barnkanalen hela morgonen och han är hel såld på mumin och pingu, han riktigt skriker av lycka och skrattar när det kommer. Sen somnade han och sov i typ 3 timmar så jag hann platta håret och det ser mycket bättre ut nu än vad det gjorde tidigare :) och så hann jag noppa mig under armarna. Fick ett ryck att jag ville noppa något men ögonbrynen kan jag ju inte noppa mera på! (tror Denice har smittat mig med nopp sjukan!!) Sen kom Pelle förbi och mös med bebis lite och sen drog han igen. Grabb kväll ikväll. Så jag och Leevi vilade lite till och nu kom molli hem. Imorse när Leevi berättade om sina framtidsplaner för mig så sa han "pappa" och i går och förgår sa han "mamma" eller det låter som det iaf :D Till något dåligt som varit under dagen är att jag fått några kliande utslag på mitt nyckelben (jag gissar på herpes eller galna-ko-sjukan) nej men skämt o sido, det kliar som fan men jag tror att det är mins härligt slitna toppar som killar mig och så får jag som "ret" utslag eller nått. Nu ska jag lyssna på när Leevi visslar ich sjunger. Hör kanske av mig senare och om inte annat imorgon. Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0