Tjena hejsan! Idag sög vädret när vi gick ...

img_3006 (MMS)

Tjena hejsan! Idag sög vädret när vi gick upp, så det vart en seg startad morgon för oss. Sen blev det finnt precis lagom till då Leevi somna så jag sitter i solen och pressar på brännan. Vi skulle egentligen på påsklunch hos Sara men eftersom Leevi är snorig så kände både jag, Pelle, Sara och andra som skulle dit att det inte är någon mening ifall han smittar. Han är ju som sagt bara snorig men ändå. Fortfarande ingen feber, men nu är han så täppt så inte änns näsdroppar hjälper. Stackars min lilla bebis!! Jaja jag ska fortsätta njuta av solen och det fina påskriset mamma ställt på balkongen innan lilleman vaknar! Tjingeling <3


Kommentarer
Postat av: Annica Gustafsson

Vet du vad jag tror utan att ha träffat honom....jag tror att det är tänderna som gör att han snorar. Kan det inte va så? Nellie snorar som bara den när det tränger fram en liten gadd... kramar.

2011-04-22 @ 22:40:11
Postat av: Carro

Jo jag tror absolut att tänderna har en del i det hela. Men Leevi var med sin Pappa i söndags och sen blev han förkyld, sen Pelle, sen mamma och nu jag satt jag tror att det är båda. Hoppas allt är bra annars :) kramar

2011-04-23 @ 00:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0