Shulululu!!! Nu har min kära vän Denice bo...

img_9603 (MMS)

Shulululu!!! Nu har min kära vän Denice bokat biljetter till summerburst åt mig! Åh fan vad kul det kommer bli!!! :D:D Jag måste bara hitta en outfit som håller och ser bra ut till min kropp eftersom jag typ gått ner allt snart :D (fast jag fuskar faktiskt nu under påsken, idag åt jag bröd och imorgon ska jag äta allt utom ägg!) egentligen skulle vi bara vara inne idag eftersom Leevi fortfarande är snorig men Pelle ringde och ville grilla så han kom hit och vi grillade på mammas baksida :) as mysigt <3 och Leevi fick krypa runt på gräset för första gången och det var jätte kul :) upptäcka blommor och dra i gräs och krypa runt :D sen åt vi och Pelle gick för att han ska jobba imorgon :( och imorgon är det mys med Dippidojj :D Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0