Så uppdaterar vi dagen lite dåra! Jag åkte...

img_9430 (MMS)

Så uppdaterar vi dagen lite dåra! Jag åkte ut till Maj och lämnade babygymmet som vi fått låna av henne och sen gick vi till Farsta centrum och gav hennes kompis lunch :) sen kollade vi runt lite på reorna som är. Dock tittade inte jag så mycket eftersom jag inte har råd nu.. :( men men. Sen gick vi hem till Maj igen och jag tog en kopp kaffe och sen skyndade vi oss till tunnelbanan för Maj skulle göra ett prov. När jag och Leevi gick till mamma från bussen höll vi på att blåsa omkull! Usch jag gillar inte när det blåser eller skit väder överhuvudtaget! Jag gillar bara solen! Tror jag bor i fel land :P jag vägde mig hemma hos Maj också och då blev jag arg på mig själv för jag har bara gått ner 1 kilo! 1 KILO!!! Åh så nu ska jag höja träningen så jag gör dubbla pass och sen ska jag öka takten när jag är ute och går. Aja ska försöka vila lite till innan Leevi vaknar. Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0