Nu måste jag verkligen uppdatera!! På påsk...

img_7318 (MMS)

Nu måste jag verkligen uppdatera!! På påskafton var vi hemma hos Denice och åt påskmiddag :D Leevi fick en belino hammare i sitt osynliga påskägg :D (alla ägg var slut!). Super gott och super mysigt :) det var jag, Pelle, Leevi, Denice, Tanja, Johnny, Sofia, Ado och mormor. Sen spelade vi spel och Sofia stackarn var den som blev mest utsatt :P sen bäddade Denice till mig och Leevi i vardagsrummet och Tanja valde att också sova där med oss. På söndagen åkte jag, Denice och Tanja till sickla och kollade i affärer, köpte lite vår skor till mig och Leevi och Tanja köpte super fina skor. Sen åkte vi hem till mamma och jag klippte tjejerna :) i måndags mös vi ute i solen hela dagen, grillade på mammas baksida, spelade krocket och njöt i solen! Det är helgen i korthet. I går sov jag och Leevi typ hela dagen, både han och jag var helt slut efter helgens festligheter :) idag ska vi ta det lugnt nu på förmiddagen och sen ska vi åka till stan och inhandla lite grejer. Födelsedagspresent till mamma bla. Hörs sen. Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0