Kan inte vänta tills imorgon, måste blogga...

Kan inte vänta tills imorgon, måste blogga av mig om vad jag precis har sett! Jag kollade på dokumentären om siamesiska tvillingarna som sitter ihop i huvudet och deras hjärnor är ihop vuxna så man kan inte dela på dom. I början av programmet så säger deras mamma att hon blev frågad om hon ville göra en abort eller om hon skulle fullfölja graviditeten, hennes svar var då att om Gud ville ha det så så fick det bli så. Annars dokumentärer jag sett om både siamesiska tvillingar, gravt missbildade barn (flickan utan ansikte) och riktigt utvecklings störda barn. Jag har absolut ingenting emot dom som föds med missbildningar mm men jag fattar mig inte på föräldrarna! Det gör mig så jävla förbannad, tänker man inte på dom stackars barnen?!?! Människor är inte snälla och ser du inte ut som man "ska" så blir folk elaka! Föräldrarna gör inte abort för (precis som jag skrev ovan) att det handlar om deras tro eller så klarar fanskapen inte av att göra en abort rent psykiskt! Jävla äckliga egoister som bara tänker på sig själva och inte sina barn! Åh jag blir så sjukt arg!!!!!!! Och visst barnen verkar må bra och ha det jättebra i sina familjer, men det har inte med det att göra. Jag skulle aldrig sätta ett barn till världens som är väldigt sjukt, jag skulle inte klara det delvis för att jag inte tycker att det är rättvist mot den stackars lilla bebisen och sen för oron att förlora barnet efter att det fött. Jag är inte religös för fem öre och enligt mig finns inte Gud, så i mina ögon är det ingen ursäkt!!!!! Hata mig om ni vill för mitt inlägg men det är som alltid min åsikt och det som JAG tycker!!! Ursäkta för ett kanske luddigt inlägg men jag är så jävla arg så jag skakar!!!!!!!!!! Egoistiska svin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0