Jag håller det jag lovar iaf! Vädret var u...

img_7481 (MMS)

Jag håller det jag lovar iaf! Vädret var underbart idag men jag var på bakoframupponer humör och hade ingen lust för fem öre att änns gå utanför dörren.. Gjorde det iaf och hämtade ett paket från hm, som jag inte änns öppnat (! Inte likt mig?!?!?!) i samma veva mötte vi upp Pelle och satte oss på en bänk i solen och pratade. Sprang även på Anna och Ingrid (mamma gruppen) och snabb pratade lite :) sen gick jag och handla sushi till mig och mamma, Leevi fick smaka 1 droppe soja och det var inte gott (haha) sen sov jag och Pruppo 1 timma, han fick mat och sen badade han med mamma. Tidigare idag stod han i sin säng och "skaka galler" och då slog han i sin bissing som inte tittat fram än, det började blöda lite och han fick suga lite på en kall trasa. Upptäckte sen att bissingen tittar fram och Leevi har också varit på upponer humör idag och jag tror det beror på att det gör ont. Stackars lilla bebisen :( <3  Men nu är han glad och kastar runt massa leksaker :)  En annan upptäckt jag har gjort är att min mage INTE klarar av kolhydrater längre, jag har sjukt ont i magen efter sushin och det känns som tegelstenar, synd sushi som är så gott :( men vad gör man inte för att bli lite smal :P Nu ska jag och Leevi kolla lite på tv och sen ska han sova. (på bilden är Leevi helt inne i luftrenaren som han senare försökte resa sig mot! Gossingen <3) Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0