Hej på er! Sorry att jag inte skrivit på t...

img_6694 (MMS)

Hej på er! Sorry att jag inte skrivit på typ 1 vecka men jag var tvungen att ta en liten pause. Veckan som gått har varit lite upp och ner. En väldigt nära vän till mig har varit sjuk ett tag och hon blev akutopererad i fredags :( så nu håller vi tummarna för att hon blir frisk och att hon snart mår bra igen! När det kommer till Leevi så är han ingen bebis längre utan ett litet barn, allt ska undersökas, han klappar händerna och pussas om man ber om att få en puss :D fy vad fort det går :) med dieten går det sådär, fuskade som fan i helgen men på kläderna känns det fortfarande som jag går ner. Måste få tag i en våg och väga mig :P aja uppdateringarna kommer bli bättre :) Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0