Hej på er! Idag har Leevi och jag inte gjo...

Hej på er! Idag har Leevi och jag inte gjort så mycket. Vi var inne på söder en vända och det enda jag säger om det är att den 20 september (eventuellt) smäller det! Sen åkte vi hem igen för det var så himla mörka moln. Väl hemma var Leevi jätte trött och jag gav honom lite välling i tron om att han skulle somna men ickesanicke!! Kvart i 6 somnade han, då vaknade han ändå runt halv 9 imorse och sov bara 10 minuter när vi var på bussen. Verkar som han har ärvt mina dåliga sov vanor.. Mycket mer har inte hänt i dag. Har pratat i telefon med Denice, Pelle, mamma och Sara :) nu ska jag träna lite när Leevi ändå fortfarande sover! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0