Hej på er alla solstrålar! Har inte hunnit...

Hej på er alla solstrålar! Har inte hunnit blogga dom senaste dagarna. Sorry för det. I fredags kom Pelle hit och vi gosade som en liten familj, pratade och busade. Leevi fick bada 2 gånger den dagen. En gång med mig och en gång med mamma. Vi gick in i badrummet när mamma låg i badet och då skulle Leevi prompt bada igen :P Igår möttes jag och Pelle upp och åkte in till söder för att kolla upp en grej. Sen åkte vi hem bytte kläder och åkte hem till Johanna och Patric. Åt sjukt god mat, jag och Patric fick Nobelpris i att sätta ihop en barnstol, vi var lingon som försökte fixa deras nya tv och Pelle fick inget Nobelpris för att skruva på en cola kork. Sen kollade vi på film och då var kl runt 10. Då kommer Alicia ner och frågar Johanna om det inte är dags att titta på körslaget, Johanna svarar att det är slut för länge sen var på Alicia svarar: "men vad ska vi då ha chipsen till?" det är en av de skönaste kommentarerna jag hört på länge :D Leevi var väldigt gnällig igår och Patric sa att så mycket som han låter nu har han inte låtit någon gång tidigare. Jag tror att det var för att han var sjukt trött och hans framtänder som vägrar spricka fram.. Vi kom hem runt halv 1 och på köpet fick vi en härlig promenad hem med min kära karl <3 idag packade vi ur källar förrådet i lägenheten och mamma och Pelle är ute i magasinet nu. Hoppas det går bra för dom envisaste människorna i världen (förutom mig och Leevi!). Mammas vovve Stina är sjuk :( hon går jätte långsamt och ligger och skakar bredvid mig. När vi skulle gå hem ifrån lägenheten vägrade hon gå, så hon fick också åka vagn. Nu blir det lite mellis till Pruppo. Skriver kanske mer sen. Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0