Hej bloggen! Hann inte uppdatera igår och ...

img_1467 (MMS)

Hej bloggen! Hann inte uppdatera igår och idag har jag varit halv död! Igår iaf så kom Denice hit, vi satt i solen en stund och väntade på att Leevi skulle vakna. Sen åkte vi in till söder och jag köpte bikinitrosor som är höga (delvis för att ingen ska behöva "våldtäcktsgunga" när dom ser min degklump till mage och dels för dom är lite 50-tals inspirerade.) hårfärg eftersom jag ser ut som påsken själv och så köpte jag silver shampoo och silver inpackning. Sen var Denice tvungen att åka för hon hade inget batteri på mobilen och kortet hade hon glömt så vi pussade hejdå och jag åkte till gullmars. Dör stod Maya och väntade på mig och vi pratade lite, kramades och sen sa vi också hejdå eftersom hon åkte till new york idag :) sen mötte jag Pelle och han följde med mig och käkade på hjälmarn och sn gick jag och Leevi hem. Väl hemma börjar Leevi's näsa rinna och eftersom man inte får ta bort varken dregel eller snor från honom så har vi världskrig! Men det går. Citerar Henrik Schyffert: "Det är som att trycka ner en full och arg Peter Harryson i en våtdräckt!" haha. Har tagit febern på honom men det var inget då iaf så om man sammanfattar dagen idag har vi inte gjort ett dugg. Nu ska jag färga mitt hår innan han vaknar så får vi hoppas att det blir bättre, annars ser ni mig som påskkärring ett bra tag framöver! Tjingeling <3 (bilden är när Pruppen och Dippidojj väntar på bussen <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0