God morgon världen! Vilket härligt väder d...

img_9783 (MMS)

God morgon världen! Vilket härligt väder det är idag :D igår skrevs kontraktet till lägenheten och jag lämnade nycklarna. Kändes lite jobbigt att lämna bort dom med tanke på att jag typ inte änns kan slänga kvitton. Men idag känns det bra! Efter det åkte jag till systemet och handlade lite vin åt mamma och champagne till oss. Sen åkte jag och Pruppo hem till mamma och så kom på snabbvisit Pelle när han hade slutat, han var tvungen att gå hem och plugga. Sen lyckades jag bränna Leevi's nappflaskor på mammas gas spis så dom var bara att kasta :( jag var arg som 100000 kameler som har skoskav! Ringde mamma och berättade om min klumpighet och eftersom hon var och handla så skulle hon se om hon hittade någon ny flaska (mini-korven är en kräsen liten herre och dricker bara välling ur MAM flaskor!) och mamma räddade oss, hon hittade exakt samma flaskor så hon köpte två st :D tack världens bästa molli <3 när mamma kon hem så badade hon och Leevi och sen fick han sova. Idag vaknade han halv 10, riktigt skönt med sovmorgon :) nu sitter han i sin säng och har as garvat åt mumin och pingu :P  Molli ska iväg till tandläkaren och vi ska hjälpa henne med tvättstugan och sen får vi se vad vi ska göra efter det. Jag ska bli bättre på att uppdatera så jag SKA skriva mer sen! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0