God morgon! Igår var en riktig pyton dag. ...

God morgon! Igår var en riktig pyton dag. Kändes som att allt var emot mig och det tycker vi inte om, men alla kan ha dåliga dagar! Imorse vaknade Pruppo kvart över 8 och var hur pigg som helst och när molli satt och åt frukost bestämde han sig för att han absolut skulle sitta i hennes knä, så med sin sönderlästa tidning i ett stadig grepp kröp han bort till henne och sträckte upp armarna :P Molli kunde inte motstå lilla tjocka bebisen utan satt och gosa en lång stund :D Johanna och Patric kommer hem idag och jag hoppas verkligen att dom haft det bra och att dom är bruna och fina :D Sen måste jag avreagera mig! Leevi är inte din bästis! Skulle han vara det skulle DU aldrig sitta och prata illa om hans föräldrar och DU skulle engagera dig i honom! Bara för att du inte kan stå för sanningen och är skit sur för det betyder inte det att alla gör som du vill för att du gråter lite, det kanske har funkat tidigare men det funkar inte på mig! Jag är trött på sandlåde fasonerna och tänker inte tolerera det här längre! Och har du något att säga mig, ta det med mig då istället för att sitta och skriva statusuppdateringar på fyllan som du ändå inte kan stå för dagen efter!!! Åh det där har jag tänkt skriva många gånger de senaste månaderna, men av respekt inte gjort. MEN visar man ingen respekt gentimot mig, räkna då inte att jag kommer visa någon respekt tillbaka! Skriver mer sen! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0