Glad påsk i förskott kära ni! Färgade håre...

img_8942 (MMS)

Glad påsk i förskott kära ni! Färgade håret igår och envis som jag är SKA jag ju bli blond, fast jag vet att jag måste göra det i omgångar envisas jag med att göra det på en gång! Så den här bilden bjuder jag på :P jag ser ut som en jävla  fjortis kyckling  i huvet! Bara topperingen och idomin salvan som fattas, haha! Jag kan inte färga om det nu heller. För det första måste mitt stackars hår vila några dagar och sen har jag sår i hårbotten efter färgningen, så jag får helt enkelt se ut så här några dagar! Bara ingen tar mig för en prostituerad :S haha nej men skämt o sido, det blir bra när det är klart! Idag åkte jag och Leevi till SÖS för att kolla hans hand, och troligtvis blir op i höst. Han kommer ha bandage/gips upp till axeln om jag förstod doktorn rätt så då är det ju bra om det inte är så varmt. Sen gick vi ner och lämnade ett kiss-prov på samma gång för att se om Leevi's medicin fortfarande funkar eller om han måste byta igen. Sen köpte jag solglasögon till honom innan vi åkte hem :) nej nu ska jag tvätta vidare, synd att det inte regnar men man måste ju ha rena kläder med :)  Skriver mer sen om jag hinner! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0