VA?!

Jag kollade precis på sex and the city 2 och jag förstår verkligen varför den fick så dålig kritik! Den kan ju inte bara sluta sådär. Carrie hade en del fruktansvärda kläder och filmen kändes bara lite B.
Jag gillar dock Charlotte och Mirandas diskussion om att vara mammor och givetvis min favorit Samantha, hon är ju hur grym som helst!
Aja idag har jag sovit och vikt tvätt, Camilla och vovve var här en stund när jag och Leevi var lite nyvakna.
Sen kom Sanna och hjälpte mig att sortera bort barnkläder som bebis vuxit ur. Hon är en ängel och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne? VI <3 BAMFI!
När Sanna gick kom Jocke förbi på en fika och för att titta på bebis7kiloklump :P
Sen kom mamma förbi och åt middag med oss, och så hade hon köpt med sig kanelbullar så vi fikade efteråt :D
Min mamma är världens bästa mamma enligt mig och jag älskar henne hur mycket som helst och jag har sjukt stor respekt för henne och för allt som hon gör.
Jag menar hon jobbar som hundfrissa och bara det är coolt. http://www.jajjashundvard.se/ Där har ni min mamma <3
(Även om hon har sina små fel och brister ibland som gör att jag kan bli sjukt arg på henne men vem känner inte så gentemot sina föräldrar?!)
När mamma sen hade gått det var då jag satte på SACT2 och blev sjukt besviken. Dagens ilandsproblem jag vet men what the fuck?
Påtal om dom där blåbären igen så fick jag ett skamligt mms idag. Det var en bild på säkert 50 muffisar bakom en disk och så stor det :"Carro, jag hitta ett ställe du skulle älska <3" och ja, jag älskade synen!
Men till dig som skickade mms:et har jag bara en sak att säga...
Jag ska dit minst en gång i veckan och testa nya muffisar! (Muffisar=Muffins)
Men jag får göra det när jag gått ner mina gravid-kilo och har rätt att njuta av hela muffisar och inte bara drömma om dom!
Nej nu ska jag sortera mina och Pelles kläder och packa lite om jag orkar, vi ska åka till dalarna imorgon med Pelles föräldrar Lotta och Anders.
..Fast jag tror att jag orkar somna innan..
Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Dippan

hahaha men om du bara äter EN och sen promenerar bron bort till bartiscribb då!? Jag bara älskar att jag satte en fot inne i den världen för FAN så bra det var! MEN som sagt EN per vecka! <3

2010-10-05 @ 10:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0