Hmm..

Idag känns det som om jag har gjort allt och ingenting!
Jag mötte Jossan imorse och vi åkte till ringen, åt och pratade en massa skit :)
Med skit menas massa prat om bebisar, kläder, svullna fötter och mitt gamla jobb :P
Efter att jag och Jossan hade ätit och hon skulle till sjukgymnasten så gick jag hem till min kära vän Sanna, även känd som moster Bamf till Leevi.
Vi spelade en omgång buzz och pratade om det som vi tyckte var viktigt. Tror att båda två vart sjukt sega och egentligen skulle vi nog ha behövt en powernap på nån timma eller två.
Men sen kom Anders hem och vi tre gick till ringen och köpte mjukisbyxor och raggsockor till liten jag.
Sen åkte jag till gullmars där jag mötte min kära karl och vi hyrde film, I love you Philip Morris! blev det.
Jag måste avreagera mig också!
Puckade människor ska inte åka buss när dom har barnvagn med sig! Om man står längst in kan man förihelvete inte gå av först när det står en farbror med rullator och en annan barnvagn i vägen!!
Sen sura kärringar med rullator ska inte heller få åka buss, jag vet att mitt vagnhelvete är brett och hade jag kunnat trolla så hade jag väl gjort den smalare så att din jävla rullator får plats! Palla ge mig onda ögat liksom!
På tal om blåbär sen också så älskar jag att ligga och lyssna på Pelle och Leevi när dom ligger och jollrar tillsammans :) Dock tror jag att Pelle tror att våran son är en hund då han ligger och ylar med honom mot lampan :S
Vi har en kristallampa i vardagsrummet och det är typ Levvis bästa vän, han pratar med den mer än vad han pratar med någon annan just nu. Jag hoppas att han börjar prata och hänga med levande saker, alltså typ människor när han blir stor så att han inte kommer hem när han är 20 och säger:
"-Morsan här är min nya brud!" Och så har han en bit av berlinmuren i handen.
Nej nu ska vi försöka kolla på filmen om Leevi somnar?
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0