Heldag på landet :P

Idag blev det en heldag med aktiviteter.
Det började med att jag och Leevi gjorde oss iordning och mötte Denice för att åka ut till Årsta havsbad och hennes föräldrar. Leevi fick en jättefin ÅSNA av Denice :)
Där ute var det städat och fint och Leevi trivdes både hos Gill och Robban :) Riktigt trevligt var det att komma ut på landet.
Efter det tog jag och Leevi bussen till Jossan och Rickard där det skulle ätas middag och umgås.
Festligt nog kom jag samtidigt som resten av sällskapet, alltså Pelle, Johanna, Patric och barnen.
Jossan hade gjort sjukt god mat och tårtan ska vi inte änns prata om.
Gravida människa vill inte vara tjock själv!
Jag tror hon har en plan om att vi ska ligga på lite samma nivå fram tills hennes lill-tjej kommer ut, jag menar jag har ju mer kilon kvar att gå ner efter graviditeten än vad hon har gått upp.
jaja jag är iaf inte bitter.
Men men, efter fantastiskt god mat och trevligt sällskap blev vi trötta och åkte hem.
Jaja jag är fan ingen expert på det här känner jag men jag ska nog lära mig.
Jag menar dagbok har jag ju skrivit så länge jag kunnat så..

Kommentarer
Postat av: Dippan

ÖJ det är ingen åsna jue, det är prinsens ståtliga häst fröken Martini.! Häst, ingen åsna! <3 haha viktigt det där ju!

2010-09-28 @ 00:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0